10 September, 2010

Salam EidulFitri


Bismillahirrahmanirrahim..


Ramadhan sudah berlalu meninggalkan kita. Tiada siapa yang tahu adakah kita bakal bertemu Ramadhan akan datang ataupun tidak. Hati sayu tidak terkira saat tirai Ramadhan berlabuh maghrib semalam. Moga segala amalan kebaikan serta doa-doa kita dikabulkan Allah swt.

Saya merafak sepenuh kesyukuran kerana masih dapat menikmati Ramadhan yang baru berlalu dengan tenang beserta kesihatan yang baik sepanjang sebulan Ramadhan. Saya penuh berharap moga amal kebajikan saya dan anda semua diterima.

Di kesempatan ini, saya dan keluarga ingin mengucapkan selamat menyambut aidilfitri, mohon maaf zahir dan batin buat seluruh keluarga dan rakan taulan, juga buat sahabat-sahabat blogger Pena Farhana yang sentiasa di hati.

Deena dan keluarga berbesar hati ingin menjemput sahabat semua ke rumah terbuka kami di Jalan Puspakom, Kg Ranau Kota Marudu, Sabah pada hari raya kedua bersamaan hari sabtu, 11 sept 2010.

Special invitation ini Deena tujukan buat semua penghuni Top Commentators Pena Farhana, Followers dan semua sahabat Pena Farhana. Jemput datang rumah deena ye :)

13 comments:

Abd Razak said...

Salam...

Selamat hari raya eidul fitri..

Maaf atas segala silap dan salah..

Nadiah Sidek said...

selamat hari raya deena! kalau deena ada terkecil hati dgn akak ke..maafkan akak ye. jauh sgt la nak gi rumah deena. deena sponnsor tiket boleh la akak gi ^_^

cun09 said...

salam aidilfitri deena ^_^

mohon maaf selama kita bersahabat...

Werdah said...

Salam Deena.

Taqaballahuminna wa minkum 'semoga Allah menerima daripada kita dan menerimanya daripada kamu'.

Maaf Zahir Batin

TUKANG KATA said...

Salam..

S.H.R.M.Z.B.

saya nak bg award raya nih..jmput ambil ya di blog saya..thank you..

melatidaisy said...

salam eid mubarak buat akak sekeluarga ..

taqabbalallahu minna wa minkum :)

salam rindu buat akak.. smoga ade rezki brbual lg .. bilah pon da trhilang no akak after tukar fon aritu..t bilah emailkan :)

take care kak..smoga dalam rahmatNya sentiasa ..

zulkbo said...

Andai mulut tersalah kata,perbuatan
tidak disenangi,janji tidak terlaksana
yang termakan dan terminum ,moga di maafkan
dan dihalalkan..Selamat Hari Raya maaf
zahir dan batin..

Ibuhani said...

Salam Aidilfitri......maaf zahir batin dr ibuhani n keluarga utk Farhana sekeluarga....

sahromnasrudin said...

salam ziarah..maaf tak dpt hadir ke rumah terbuka...jauh sgt hehehehe

ainhany said...

salam Syawal Deena

bagaimana gaknya suasana umah terbuka tu? Deena masak ke?

Terimkasih ats undangan hihii..Semuga ALLAH mmberkati dan melimpahkan rezeki berterusan buat deena dan keluarga

amin

ZihNuN FaTiN said...

salam syawal kak...

jauh 2 sabah...huhu

nak uet raya?ngeehehe...

Honeyz said...

salam rindu buat kak intan ;)

akak! eh.. sori2.. awal2 pi gune tanda seru gitu.. terkejut akak saya jerit panggil akak,kan.. hehe

skrg masih bulan syawal kan? x terlambat lg kan nk wish raye? hehe.. sorila, mmg dh berkurun x blogging.. ni alang2 singgah, sy ambil kesempatan ni gak utk ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN" buat kak intan... maafkan saya ye kak atas salah silap saya pd akak dr segi tutur kata mahupun tingkah laku yg dalam sedar mahupun tidak, mgkn ada menyinggung hati serta perasaan akak.. maaf sangat2.. (T_T)

akak, kalau akak nk tau, kat malaysia ni, sabah tu jela satu2nye negeri yg saya x sampai lg tau.. hehe..lain2 semua dh, termasuk sarawak.. sygnyerla saya lmbt tau akak invite :( (ok x reason sy ni? mcmla kalau tau awal, dpt pi sane..hehe)tp apepun, tq ye kak intan sbb invite hadiri umah terbuka akak..

"special invitation" - tersenyum jela tgk ianya ditujukan pd (first skali) top commentators.. pk2, dulu lehla..tp kan dh lame x singgah, mesti name dh x tersenarai.. tp aleh2, tgk kt tepi.. eh, ade lg name sy? hehe.. x sangka plak ^_^ tq skali lg tau akak atas special invitation tu..tp maafla x terpergi la plak (T_T)

p/s: akak, ni sy pn de invitation wat akak.. jemput hadiri convocation ceremony sy pd hari ahad, 3/10/10 ni ye.. =)

Honeyz said...

akak! hehe.. sambung lg.. td dh post, br pasan de lg yg x tertaip..

mm, syukur n saya gembira dgr khabar akak diberikan kesihatan yg baik sepanjang ramadhan yg lalu.. =) alhamdulillah.. sy juga seperti akak.. kalau selama ni, leh kate tiap2 kali ramadhan, mesti ade je kena ganti extra disebabkan masalah kesihatan.. tp syukur ramadhan baru2 ni, saya tak alami masalah kesihatan yg teruk hingga membuatkan sy terpaksa batalkan puasa spt pd ramadhan2 sblm ni.. saya doakan moga akak terus dikurniakan kesihatan yg baik untuk hari ni dan juga hari2 yg mendatang.. aamiiin.. ;)