25 May, 2011

'boy' saya ;)



Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni hari lahir Deen Farhan, boleh pulak saya terlupa. Adeh. Farhan sengaja tanya saya tadi.

"alang, siapa ya hari jadi hari ni?" ceh...soalan...bajet nak mintak hadiah! Dia ni sudah besar, 11 tahun sudah, nama timangan Farhan ni baby, dari kecil kami semua terbiasa panggil baby, sekarang lekat dah nama tu, bila dia dah besar macam ni pelik je panggil 'baby' kan farhan kan?

Oh...Dia ini lain sikit nakal nya, beza dari budak lain, ada masa nanti saya cerita. Cuma yang pasti dia ni tetap istimewa di hati kami sekeluarga.

Deen Farhan, Selamat hari lahir, moga dirimu mampu menjadi daie pada Islam, pembela keluarga masa hadapan.

Sayang seluas angkasa, kasih setinggi langit buatmu, Deen Farhan :)

Bawah ni pula selingan, anak buah tercinta, Nur Izzah Awfiyyah Ehzatulawlia. Ni gambar dia masa kecil, sekarang dah jadi anak dara.



Ops..ada lagi..bawah ni pula, kawan saya yang telah selamat menjadi 'ayah'. Tahniah kerana berjaya meminjam anak orang untuk kelihatan seperti bapak :p nasibla si baby aisyah humaira mau sporting..erkk tapi tengok macam terkejut je face baby nengok muka si kawan. haha


5 comments:

hairil said...

epi besdayy farhan :)

dan

selamat ke alam gadis buat NIA

heeeee

Nadiah Sidek said...

happy birthday farhan! jgn lupa tuntut hadiah kat alang. hihi..

comel la anak buah deena! ;)

hairil said...

anak org baa...

anak sendiri iallah menyusul dr 2 jiwa 1 hati

hehe

kella said...

selamat hari lahir buat deen! mesti byk hadiah dapat tu..

comeynya dak tecik tuuul.. ggeram!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Comel Farhan..