06 January, 2010

Kita doakan.


Semalam saya menerima pesanan ringkas dari sahabat saya, Arbaiyah.

"salam sht? suami kak Saholyatul Akma kmlgn khms lepas, tempurung kepala retak dan otak bengkak. Sekarang sedang koma. InsyaAllah sama2 doakan, solat hajat moga pjg umur dan cepat sihat. Tlg bgtahu kwn2 lain"

Sebelumnya, saya sudah maklum tentang musibah itu melalui blog sahabat saya, Kak Suniza. Rasa sedih menghuni hati saya. Kak Saholyatul Akma sahabat seangkatan saya sewaktu di Mesir. Bila teringat kembali memori dahulu, sedih di hati saya makin tebal.

Kak Saholyatul Akma dulu sering menziarahi saya sewaktu saya sakit di Mesir. Merupakan sahabat yang baik dan mengambil berat. Bila mendengar perkhabaran duka ini, saya turut merasa betapa hebat ujian yang Allah timpakan buat sahabat saya ini.

Melalui laman blog yang saya miliki ini, saya mohon dan menyeru kepada semua sahabat-sahabat saya, dan kepada semua yang bertandang ke sini agar sama-sama dapat mendoakan kesembuhan Saudara Mohd Fauzi Azizan, dan juga mendoakan agar isterinya, kak Saholyatul Akma diberi sepenuh kekuatan dan ketabahan dalam menyusuri ujian ini.

Saya dan keluarga mendoakan dari segenap detik dan saat, moga kesembuhan bersama Akhi Fauzi Azizan.

*moga doa tulus dari kita, akan memudahkan segala jalan kesembuhan untuknya.


2 comments:

mar said...

insyALLAH..

Nadiah Sidek said...

mdh2an suami shbt deena cepat sembuh..ameen..