10 December, 2010

Ini manusia ke binatang?





Bismillahirrahmanirrahim..

Saya tengok video ni kat blog pencacai alim. Jantung saya macam nak tercabut dari badan, darah pun macam berhenti mengalir. Saya marah.

Betapa biadabnya perlakuan perempuan yang bertopengkan manusia ni. Bila tengok video ni, saya bertambah yakin bahawa, haiwan lagi baik dari manusia yang diberi akal kerana haiwan pun ada sifat perikehaiwanan daripada manusia yang tiada perikemanusiaan.

Saya mahu cari budak itu, nak pelukcium dia, supaya dia rasa dunia tidak sekejam wanita itu.

Tukang ambik video ni pun saya nak cari jugak, nak cepuk kepala dia guna D90!

19 comments:

kella said...

deena! tak dapat bukak lagi.. nanti balik kita tengok!
apa lah yang mampu buat deena sampai nangis...

sahromnasrudin said...

as salam..video tak dpt tgk..kne block la huhuhuh

hairil said...

kuang hajaauuu!!!

D90 tu bg sy.....~

cepuk dy pakai tong gas da la...

cemomoi said...

aha la takleh bukakk

Werdah said...
This comment has been removed by the author.
Werdah said...

Salam Deena.

Kenapalah kejam sangat .. apalah daya budak kecil tu.. tak nak kerja tu janganlah cari kerja sebegitu..

Betul tu bila jumpa yang ambil videoa seret sekali...

December 10, 2010 4:13 PM

ainhany said...

salam deeen,

astafirullahal azim.
tak sanggup akak perabis tenguk video nie..Betapa syg kita pada haiwan inikan pulak manusia...Dgn nama ALLAH, akak mngutuk sekeras2nya tindakan penganiayaan ini.Muga2 masih ada insan yg berhati mulia dan mnyayangi anak2 kita..jgn bolosi pembesaran mereka dgn trouma>>>sayangilah ahli2 syurga ini...w'aklam

~CiK TiNieY~ said...

dgr die ckp mcm org thailand...sakit ati kak sy tgk...menggigil tgn ni...;(

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Allahu Akhbar...kena beri mandi ker atau bunuh tu..

MyNameisNurul said...

ngok ngek punya prempuan.

Cikbelog said...

binatang pun tak sekejam pompuan tu

Nadiah Sidek said...

akak tak sanggup la nak tgk..mesti dahsyat :(

melatidaisy said...

salam alaik kak ..

bilah da tgk aritu kt facebook. siap ajak ummi tgk. siap nangis lg lepas tu.mmg jahat sgt2.rasenye bkn kt malaysia tu.

p/s: akak, kalau da jumpe gitau bilah, nk join same.

Far8 budak baik said...

farid nakcari tukang ambik video
ni dgn org yg post kn bnda ni =P
marah marah..hihi..akakkk rinduuu

Hamizah said...

dah tengok sblm ni..tp mmg jahatnya org gj camni..dendam ke apa?

NICK IRFAN said...

ni msti bkn mak bdk tu klu mak dia xkn dia sanggup buat mcm tu..

Rose Idayu Roslan said...

jahatnye dieeeee...benci!!!

kakibiskut said...
This comment has been removed by the author.
alifzikri said...

berlakon je tu...
(padahal saya tak abis tengok lg..)
sadis dan tragis..