31 December, 2010

Penerima "Hadiah penghargaan dari Pena Farhana 2010"


Bismillahirrahmanirrahim..

Seperti yang saya janjikan di entri ini, hari ini adalah penutup 2010, saya akan umumkan penerima hadiah yang merupakan penghargaan dari Pena Farhana kepada pembaca blog saya yang paling setia.

Saya tahu, begitu ramai yang menghargai saya sebagai sahabat blog. Susah sungguh buat pilihan sebab semuanya pun setia bertandang ke blog saya membaca semua entri saya. Dengan ini, saya berbesar hati untuk memberikan cenderahati kepada dua orang sahabat blog saya ini.


Terima kasih tidak terhingga kerana selalu menyokong Pena Farhana walaupun blog ini sekadar di pinggiran. Terima kasih kerana selalu menghiasi ruang komen di setiap entri saya.

Insya Allah, hadiah berupa cenderahati dari negeri di bawah bayu akan sampai kepada kalian nanti. (kak nadiah kat US! perghhhh...cane nak bagi hadiah nii..kene tunggu balik mesia la dulu kot) :P

Buat sahabat yang lain, terima kasih kerana sudi menjadi sahabat Pena Farhana, moga ukhuwah kita berkekalan :)

P/s: hadiah untuk sahabat Pena Farhana Paling setia 2011 akan bermula mulai esok dan entri akan menyusul selepas ini.. :)

18 comments:

Nadiah Sidek said...

yay..tq deena! tak sangka akak dpt jgk ^_^

tak sempat lg nak baca sambungan emneya..huhu..

~CiK TiNieY~ said...

tahniah...;)

ummu said...

assalamualaikum deena
wah tahniah ya untuk Nadiah dan teman yang lain.
sporting lah deena ni.

hairil said...

tahniah kpd yg bertuah :)

pehhh..

sahabat plg setia 2011 tuuuu!!

selamat bersahabat kpd kalian blogger yg lain ye :D

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Saya tumpang gembira...tahniah!

Iffah Nabiha Ahmad Jailani said...

Assalamualaikum..

Kak Deena.

Cepatla! cepatla! Mane part seterusnya niee... Cepat2.. Kalau tidak kena cekik :P

Iffah~

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..terharunya saya tak terpilih..cedih nie..nak berguling2 dh nie...hehehehe..gurau je..

tahniah kpd dua blogger tersebut walau salah seorang darinya saya kerap lawat dan jadi foloower tp beliau belum sudi jd foloower sy apatah lg melawat blog sy...takpelah..blum rezeki


tahniah juga kpd awak atas semua entri yg hebat..

iqbalsyarie said...

Terima kasih kak :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat tahun baru

TUKANG KATA said...

HNY Deena! singgah membaca cerpenmu.

:)

melatidaisy said...

salam alaik habibati ukhti :)

hope akak sihat dan dalam peliharaanNya selalu.. bilah lom sempat bace sambungan emneya..busy bangat..huhu

n congrate jgk utk kak nadiah n iqbal :)

kella said...

tahniah kepada yang bertuah...

hai deena..
lama tak datang sini..
sambungan emneya juga belum sempat nak baca..

terima kasih sudi bertanya khabar..

semoga deena juga dalam keadaan sihat dan bahagia..

:)

nurkass said...

salam deena..
wahh..tahniah pada pemenang..hadiah dari jauh tu..hehe..
tak sabar nak baca sambungan emneya nih..

Honeyz said...

salam buat kak intan yg dirindui.. (^_^)

wah..dh de name penerimanya ye..bertuah kak nadiah n adik iqbalsyarie dpt hadiah dr kak intan..tahniah2.. (jelesnyela..hehe) korg smmgnye layak pn dpt.. ;)

kak intan, maaf ye..sy mmgla org pertama yg drop komen kt blog akak, tp sy bukanla xmau setia drop komen kt semua entri akak..tp akak phm2la, sy kan tgh menyepikan diri dr dunia blogging..hehe..cite emneya akak pun langsung sy x berkesempatan nk ikuti :(

apepun, saya doakan yg terbaik buat akak..semoga akak sihat walafiat, hidup gembira n bahagia, n teruskan menulis sambil menjalin ukhwah di medan blogging.. :)

**love u sooooooo much.. big hugs wat kak intan**

deena farhana said...

to Kak Nadiah:

Tahniah dan terima kasih kak Nad :)


to Fatini:

terima kasih buat tiniey juga sudi jd kwn kak deena:)


to kak ummu:

terima kasih kak ummu, gembira brshbt dgn kak ummu juga:)


to Hairil:

thanks juga kt awk ye slalu dtg sini:)


to Ust Abd Razak:

terima kasih atas sokongan ust juga:)

deena farhana said...

to Iffah:

haa..kena cekik?? alahai susah le kalau kena cekik :(


to Sahrom:

terima kasih juga sudi jd kwn sy ye:)
erm..siapa ye yg xsudi lg jd kwn en sahrom tu?tertanye2 juge ni..


to Iqbal:

same2:)


to brutalsolo:

selamat:)


to Tukang kata:

hi TK..silekan:) lawyer dtg ni..hehe

deena farhana said...

to melatidaisy:

wslm bilah..xape, fhm bilah busy..moga bilah sntiasa sht utk mjalani khudpan sbg student:)


to Kella:

hai kella..pekaba? deena doakn kella sihat2 selalu..rindu dgn kella:)


to kak nurkass:

mekasih kak nurkass...sudi gak tggu emneya tu..hee..sory lmbat update emneya:(

deena farhana said...

to Honeyz:

wslm hani...ya allah...rindunye dgn hani..pekaba dik? betul2 rindu dgn hani ni:(

hani klu ade mase add la ym kak ye..leh chat:)