26 May, 2011

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara


Bismillahirrahmanirrahim..

Ya Allah. Serius. Saya betul-betul terkejut bila baca entri blogger Ismihairil tadi. Nampak je gambar kaabah yang di edit begitu dada saya berdegup kencang. Ya Allah..ya Allah..ya Allah.....sesungguhnya Kau Maha Besar, azablah perbuatan manusia laknat ini. Saya teramat sedih. Buka mata wahai pejuang-pejuang Islam, lihat agama kita sedang dipersenda!

Bawah ni saya post semula entri beliau, terima kasih kerana memberi izin.

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara


In the name of Allah Most Gracious Most Merciful

Segala puji bagi Allah, dariNya kita memohon pertolongan, perlindungan, petunjuk jalan. Aku bersaksi tiada Tuhan kecuali Allah dan Nabi Muhammad SAW adalah Rasul Allah, yang diutuskan kepada umat akhir zaman, agar semua dalam cahaya dan selamat dari kegelapan.

O Allah..Kau lengkapkan dalam hati kami ini cinta kepada kekasihMu yang mana tiada yang lebih hebat selapas dari itu melainkan rasa cinta dan rindu kepada Baginda SAW.

Firman Allah:

"Katakanlah (wahai Muhammad) : Jika kalian cintakan Allah maka ikutlah aku, nescaya Allah akan mengasihi dan mengampuni segala dosa kalian, dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang." -Imran, 31

Sidang pembaca yang beriman,

Isu Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara semoga Allah melaknati segala perbuatan kejinya terhadap kemuliaan Baginda SAW, suami kepada Khadijah al-Kubro dan Aisyah ar-Ridho serta bapa kepada Fatimah az-Zahra, Allah meredhoi mereka semua ini.

(cam khutbah plak,maaf kalo terboring :P )

Aku x mau ulas siapa sebenar makhluk yg bernama Hajjah Siti Al-Wuzara, adakah dy laki atau pompuan, muslim or non, apa tujuan dy mencarut dalam urusan aqidah Islam masih tak dapat nak dibongkar lagi.



Kalau nak maki tahap cibai &%$#@@! pun x dak kesan pa kt makhluk ni, lagi dy sronok ada la....pasai rasa diberi perhatian, kita duk balas komen itu ini dgn penuh hikmah dy balas dgn sekali mencarut ja.

Keberanian dy mencabar kemuliaan Islam mmg da tahap ICU, jgn sampai aku rebus stokin lame aku dan siram dalam semua lubang yg ade kt jasad hang. (stokin sy sume basuh ye.makluman)


The grand shit of makcik ni telah menggantikan 'nabi' dengan babi...jd babi muhammad SAW, pastu edit gambaq kaabah and pi buh lady gaga kt situ...aku rasa makcik pakcik yg setengah mati kumpul duit nk pi haji....da daftar kena tunggu 5 6 taun lg bru dapat pi plak...last2 da dapat pi Mekah blk semula ke 1Malaysia yg agama RASSSMI nya Islam ni.... free2 ja ngadap mata baca makcik ni punya shit words.


Dy seru ummat Islam supaya bykkan amalan membaca Kursi spya peroleh syurga lucah Firdaus,

peeehhhhhhhhh!!

peeehhh lgi!

pehhh lgi lgi!!!


Setan jahat2 dy pun...dy akui keesaan Allah...kesucian syurga....azabnya neraka...dan kemuliaan para rasul serta mereka yg soleh...bezanya dy tak mau sujud tanda hormat pd Nabi Adam AS, itu ja.

Bole jd dy non-Muslim tp topengkn nama islam....bole jd dy islam cuma otak dy da dimamah anai-anai sejak Dato Najib dilantik menjadi PM lg. (lamee tu)

Kita sebagai muslim, berdoalah semoga Allah ampuni kita dan menghalang jiwa raga kita dr terlentur untuk merobek kesucian tauhid Allah ini, dan doakan semoga the grand shit of makcik tu mendapat hidayah oleh Allah SWT dengan jalan yang tak di sangka2.

Pihak kerajaan perlu serius dalam apa jua hal yg berkaitan dengan isu agama 'RASSSMI' Malaysia ni, bukan sekadar soal penghinaan, malah hukum hakam dalam politik, ekonomi, sosial, dan segala2nya.

Ni berlaku kemalangan tanah runtuh duk sibuk persoal status rumah anak yatim tu berdaftar ke x...nak tanya pada pimpinan sekalian..kalian meluluskan judi, arak, pertandingan maknyah semua tu status di sisi Allah guaaaneeee....semua tu x berdaftar sebagai perkara yg halal dalam landasan syarak. (ambooih..slow skit..SB byk la ni :P )

Sembang kemaaih aku ni....lu jgn cakap saja....wat keerja juga loo

Apapun cara dan solusi yg perlu di ambil...aku doakan hal ini dapat di atasi dengan baik..


Sayangilah Rasulullah dengan menghampiri keluarganya




Wallahu muwaffaq wal musta'an~

4 comments:

Iffah Nabiha Ahmad Jailani said...

Salam Alaik Kak Deena, ada sesuatu yang saya tak setuju pasal entri ni.

Nanti saya tulis di blog saya.

Don't worry. Tak ada maki-maki. Saya kan sayang kak denna ;))

Iffah<3

kella said...

tak sanggup, melihat.. mendengar.. malah membaca lanjut! astaghfirullah..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Deena..sanggup dia menghina ISLAM,Rasulllah,Al Quran!..agaknya 'makcik' nie org kafir kot!gerammmmm

Unknown said...

Hai semua,
ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa penderma buah pinggang yang sihat diperlukan dari semua kumpulan darah. Kami akan memberi anda harga yang jujur dan rawatan terbaik untuk pemindahan anda sebagai rawatan perubatan terbaik terbaik. Anda boleh menderma atau menyokong membantu memperbaiki kehidupan pesakit buah pinggang & mereka keluarga menghubungi kami di: drmercyhospital686 @ .com
whatsapp dr mercy hospital +2348100367800 atau whatsapp
  +491639478840
Dermawan-Bantuan-Sokongan Menjadi penyelamat Hidup.