04 November, 2010

Biarawati


Mungkin ini kita boleh jadikan sebagai satu peringatan. Tiada niat apa-apa buat post ni, hanya sebagai renungan dan ingatan. Terima kasih buat kak ainhany, dan saya panjangkan entri beliau di laman saya.

Moga kita dapat merenung sebaiknya. Bagi saya, tudung kebanyakan yang ada pada hari ini ada yang tidak salah, cuma bila dibutangkan bahagian leher dia menyerupai seorang biarawati.

Kalau ke tempat umum, memang ramai betul yang guna style pin bahagian leher tu. Mungkin nak bagi nampak leher kurus. ngeh3

14 comments:

Fello Ariza said...

oh.. gud info akak deena..

nnti fell tlg sebar ni gak..

huhu

Abd Razak said...

Salam...

Saya pun tak suka tgk wanita guna tudung jenis tu...

iqbalsyarie said...

hee...mcm jarang atau mmg tak nampak, atau saya tak perasan..hehe..upanya ada ye benda2 cmni

fa10 said...

fesyen semasa.... mesti disebarkan ni..!

light 0F happiness said...

Bila tudung dipakai dengan tujuan sekadar fesyen. syukran atas peringatan kak deena :)

sahromnasrudin said...

salam...semoga kita mengambil pengajaran

~@m!_L!y@~ said...

sharing is loving.. tq... =)

Hamizah said...

hmm..mula2 tgk dah xberkenan..

ZihNuN FaTiN said...

thanks akk share...nk share dlm fb lah...;)

deena farhana said...

~Fello Ariza~

:) silekan..


~ust Abd Razak~

yela..xbrp nk comel kan pakai cmtu...


~iqbalsyarie~

bia btl awk xpernah tgk?? huhu..

deena farhana said...

~kak fa10~

silekan :)


~Light Of Happiness~

sama2 :)


~En Sahromnasrudin~

ye, insya Allah..

deena farhana said...

~@m!_L!y@~

ur welcome.. :)


~Kak Hamizah~

deena pun cmtu kak..


~Zihnun Fatin~

same2....silekan :)

zinnirah said...

salam..betul jga kn..x pernah tau pn..slh satu cara kristian menguasai umat islam..

mo share ya..

ainhany said...

Salam deena,

Sama2lah kita membetulkan ummah hari ini..muga dapat disampaikan kepada mereka yang belum tahu dan yang dah tahu pasanglah niat degan tepat dlm menutup aurat.

Amin dan terimaksih jua ats perkongsian ini