09 October, 2009

Nadiku di bumi mansurah



beloved ~salsabila 1~

kehidupan saya di mansurah bermula di bait salsabila...
hati rasa rindu,so...
jari jemari terhayun menukil kata..
di laman blog yang ku miliki ini..
hanya foto ini pengubat segala rindu..
eh..nape bunyi macam puisi pulak..
huhu..bukan nak buat puisi..nak tulis isi..hee..
ok..
kat atas tu, gambar saya dengan ahli bait saya..
salsabila 1 nama baitnye..
tapi gambar tu bukan ambik kat salsabila ye..
ambik kat studio crystal..
bait salsabila ni..
kat hayyu sharq..kalau naik teksi nak balik rumah,
selalu cakap,"syari' furn?"
kalau ammu teksi angguk..bolehla naik..
kalau ammu teksi tak angguk tapi tak geleng juge..
kena terus sebut"eizbatussyaal!"
kompem ammu teksi angguk..
so, naiklah..ape tunggu lagi..
mm..ok..yang duduk macam bos kat tengah tu saya la..
kat belakang adik beradik salsabila saya..
kak tikah,solehah,kak ina,kak win dan huda..
saya sgt syg pada mereka..
eh..panjang pulak meleret..
sebenarnya cuma nak ambil kesempatan untuk merakamkan..
sebuah penghargaan..
pada mereka semua..
terima kasih atas kasih sayang kalian..
terhadap diri ini..
sepanjang saya berada di sana..
saya ucapkan tulus dari segenap rasa..
buat kalian yang utuh dijiwa..
Angin..
tolong sampaikan salam rinduku pada mereka..
~salsabila di hatiku~

0 comments: