23 December, 2009

Selamat menempuh imtihan


Saya difahamkan sahabat-sahabat di Mesir, khususnya di Mansoura akan menghadapi imtihan pada awal januari ini.

Buat semua sahabat-sahabiah yang berada di sana terutama di Mansoura, saya ucapkan selamat maju jaya, dipermudahkan menjawab semua soalan, diberikan kesihatan yang baik sepanjang fatrah imtihan dan saya tulus mendoakan moga najah menjadi milik kalian.

Teristimewa buat kakanda Noorazwin Che Soh, ahli bait Salsabila 1, Huda, Solehah, Amal, Fairuz, sahabat seangkatan Qiraat, kak Suniza, Redha Innur, Mufidah, Hafizah, Hajar, Ainun Mardhiah, adik sabah Qiraat, Maslinah dan Norhafidah serta semua yang akan menghadapi imtihan, saya doakan semoga berjaya.

Tidak lupa juga buat Seluruh warga BKPSM, adik-adik sabah di Kaherah, insha-Allah najah kabir.

Juga buat anak angkat mama dan papa saya yang duduk Mansoura tu, Ust Rahman dan Ust Jaafar, semoga najah.

Salam penuh mahabbah dari pena farhana buat antum semua yang sentiasa di hati.

*Kak Win, intan rindu nasik khabuu Syarik Furn...

0 comments: