14 March, 2010

First award..


Bismillahirrahmanirrahim..


Pertama kali saya menerima award sejak memiliki laman Dari Pena Farhana. Tetapi, untuk mendapatkan award ini, ada beberapa syarat yang mesti di penuhi, iaitu:

1- Thank and link the person who gave you the award.
2- Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3- Contact said Blogs and let them know they've won the award.
4- State 7 things about yourself.

Pertamanya, Terima kasih buat Kak Werdah yang telah memberikan penghargaan ini kepada saya.


Align Center

Keduanya, saya hadiahkan award ini buat sahabat-sahabat setia blog saya ini..rasanya lebih dari 15 ni..hehe..

kak Qema
Adik Iqbal
Kak Nadiah Sidek
Hairil
Melatidaisy
Zihnun Fatin
Kak Nida
Liyana Mujahid
Honeyz
Farihin
Kak Liza
Ain
Ummu Ammar
Kak Suniza
Puan Sufy
Mama Awla edinburgh
Wardatussofia
Ibu emy efy eqy
Kak Fate
Niesa Imana
Kak Lin
Alfin nur iman

Ketiganya, pada semua bloggers yang tertera sila ambil award ye..kepada sahabat lain yang terlepas pandang, saya alu-alukan juga ambik award ni.. ^_^

Akhir sekali, 7 hal tentang saya? aduh..apa ye. humm..saya ni biasa saja. sensitif. Sangat suka pada bunga. Mudah sakit dan memang sakit pun. gemar berblog. minat bisnes. pakai jam tangan sebelah kanan. kata orang saya mirip mama saya. em,cukuplah kot, dah lebih 7 dah..


Salam sayang,

13 comments:

Werdah said...

Salam Deena..

Malu pula dipanggil kak.. tapi tak apa.. rasa muda sejenak.. terima kasih

Mudah2an Allah beri kekuatan untuk menempuh ujian sakit.. InsyaAllah.. Allah menyayangiMu.. diberi ujian setakat yang mampu ditanggung..

tajnur said...

Salam!
I wish to congratulate to you for receiving the award. Take care of your health and May Allah SWT bless you, InsyaAllah...

cun09 said...

salam deena...

terima kasih sudi senaraikan name akak jugee...

Jaga diri ^_^

iqbalsyarie said...

kak!!!!!!nampaknya sayalah satu-satunya yg berpangkat 'adik'?huhu
sgt terharu..terima kasih.Moga persahabatan kita tetap ikhlas~

Nida said...

salam Deena..

Thanks banyak2 ye.. Kak Nida dah tampal kat diding blog akak :)

deena farhana said...

to Werdah,

xpe kak, mude lg la...thanks a lot for the award ^_^

deena farhana said...

to tajnur,

thank you, may Allah bless u too..

deena farhana said...

to cun09,

same2 :)

deena farhana said...

to iqbalsyarie,

huhu..xperasan pulak sorg je ade pgkt adik..

xpela,mmg adik pun kan..take care:)

deena farhana said...

to Nida,

wslm kak..ok thanks coz sudi tampal award dr sy.. :)

♥Niesa' imana♥ said...

salam,kak farra..
kaifahal..??
moga dalam redha-NYA selalu..

err,nama ana da terkeluar dari senarai top 15 la kak..
jadi ana dikira "terkecuali" la kan???
hehe..=D
k k,untuk tidak mengecewakan akak,
nty ana publish kat blog ana ye..
ala kullin,syukran jazillan ya habibty..^_^

kak farra yg ana kasihi fillah..
jaga kesihatan baik2 ye,kak..
doa ana salu ada buat akak..insyaALLAH..

Dalam satu waktu, Rasulullah menjenguk Salman al-Farisi yang tengah berbaring sakit. Rasulullah bersabda.“Sesungguhnya ada tiga pahala yang menjadi kepunyaanmu dikala sakit. Engkau sedang mendapat peringatan dari Allah SWT, doamu dikabulkan-Nya, dan penyakit yang menimpamu akan menghapuskan dosa-dosamu.”

Alangkah mulianya Allah yang telah meciptakan segala-galanya tanpa sia-sia. Hanya satu sakit yang Dia timpakan kepada manusia. Akan tetapi, begitu banyak kebaikan yang ada padanya..subhanallah..

"Ya Allah kau berikanlah sadiqati yang sangat aku kasihi ini,Intan Farra Farhana binti Hj Nu'man kesihatan yang baik agar dia dapat pertingkatkan amalan ibadatnya pada mu Ya Allah..Ya Allah kau ampunilah dosa2nya..kau sembuhkanlah penyakitnya ini..Istajib dua'ana,ya ALLAH.."
ameen ya Rabb..

uhibbuki fillah,ya habibty..=)

Nadiah Sidek said...

syukran deena! nnt akk tepek di blog ye :)

Honeyz said...

salam kak intan (hehe, pelik pulak saya panggil akak gune nama yg org lain x panggil)... rindu kat akak ^_^ big hugs for u sis..

maaf ek kebelakangan ni x jenguk blog akak ni.. blog sndiri pn cm dah "berhabuk", lame x update.. xde mase nk ngadap blog.. =D

apepun, thanx for the award.. terharu nama ni pn tersenarai juga dalam list 15 yang terpilih ni.. shukran jaziilan ya ukhti :) saya amek ek (segan lak.hehe).. inshaAllah nnt saya publishkan kt blog saya,k.

mm, akak jage diri baik2 ye.. cayang kak intan!