23 March, 2010

My little brother

Bismillahirrahmanirrahim..

Adik saya waktu ini sedang beristirehat dari segala pergerakan kecuali pergerakan tangan untuk main Ps..sebabnya baru-baru ini dia berkhitan.

Selalu menangis. Katanya sakit. Kesian dia. Tapi kadang-kadang kelakar juga.

Sabarlah wahai adik sayang..kejap lagi sembuhlah..bolehlah lari hingga ke hujung dunia. huhu

Salam sayang,

18 comments:

ismihairil said...

hahahaha...

i wish n hope later will fighting ps with him...

wht a noty boy...huh~

deena farhana said...

to ismihairil,

ya, come n fight with him. we'll see who will be the real winner..

noty2 manja adik sy ni..coz die akan blurr kalo die kalah..huahuahua..xleh time knyataan tuh..

but,he is quiet a good ps player :)

Abd Razak said...

Salam..

Little & cute..:)

deena farhana said...

to Abd Razak,

hehe..thanks :)

Ayid said...

Manthop budak ini, ana do'a kan satu masa nanti adek ini akan menggantikan pejunag Islam yang ada sekarang. Insya'allah. Tadbir

iqbalsyarie said...

Takbir!!
wah...comel adik akak tu ya..umurnya berapa?
moga dia membesar sbgai anak yg soleh.

Nadiah Sidek said...

comel la adik deena! muka dia mcm nakal2 gitu..tak nampak mcm sakit pun..hihi

Honeyz said...

kak intan, byk nyela gaye adik akak ni duk posing ek... dari 6 pic tu, ade 6 gakla expresi muka dia yg menggambarkan mcm2 perasaan. hehe.

apepun, yg pasti, adik akak ni comei (dah kakaknye ni cute, mestila adiknye pn ikut comel jugak) ^_^

ha, saya pn tertanye2 jugak ni.. berapa umur adik akak ni?

Werdah said...

Salam Deena.

MasyaAllah, sangat comel, sejuk mata memandang.. alhamdulillah..

deena farhana said...

to Ayid,

moga doa dan kata-kata saudara dimaqbulkan Allah..sy pun mau dia jd pembela Islam di masa kelak.

trm ksh atas kunjungan :)

deena farhana said...

to iqbalsyarie,

hehe..comel n notty gak die ni..manje pon ye gak..
umo die 10 thn :)

deena farhana said...

to Nadiah Sidek,

memang nakal pun kak...huhu ^_^

deena farhana said...

to Honeyz,

humm..adik kak memang camni kalo ambik gamba..ngade..hehe..

comel la kot, tp byk nakal..doakanla dia jd anak yg soleh ye..

umo die 10 thn :)

deena farhana said...

to Werdah,

waalaikumsalam kak...

hehe..comel dan nakal sama byk..hrp nnti dia jd anak yg baik..insyaAllah.. :)

Ummu Ammar said...

Salam deena..

Comel adik deena ni..mg jd anak soleh dan bakal pejuang Islam satu hari nanti..

deena farhana said...

to Ummu Ammar,

waalaikumsalam kak UA..

insya Allah..mudah-mudahan begitu hendaknya :)

thanks kak:)

Nida said...

macam ustaz dah gayanya.. semoga cemerlang dunia dan akhirat..aminnnn

deena farhana said...

to Nida,

tak tau lah ni kak...nakal adik sy ni..hrp2 la dah besa nanti 'menjadi'.. :)