07 March, 2010

1 minit yang berharga


Bismillahirrahmanirrahim..


Dalam keadaan masih tidak terlalu sihat, saya jarang dapat menjengah laman ini. Oleh itu, beberapa saat yang ada, dimanfaat untuk membuat sedikit coretan.

Tadi bertemu dengan sahabat saya, berkongsi sedikit sebanyak tentang perubatan herba HPA. Saya tertarik, mungkin sudah sampai masanya mencari penawar alternatif untuk sakit saya, atau dalam kata lain, sudah muak dengan segala kapsul campuran dadah.

Moga Allah memberi jalan dan kemudahan. Salam ukhuwwah abadi buat semua sahabat yang berkunjung ke sini. Anda permata dalam jalinan indah ini.

Salam sayang,

7 comments:

Hasbi said...

Salam,

Saya ingin berkongsi sedikit dengan saudari. Ambillah habbatus Sauda' sesungguhnya ia adalah penawar segala penyakit kecuali mati.

"Tetaplah kamu dengan Al-Habbatus Sauda' ini (Ibn Athir), kerana sesungguhnya padanya terdapat ubat bagi segala penyakit kecuali As-Sam (maut)" (Al-Bukhari)

Boleh didapati dimana2 kedai yang menjual rawatan tradisional. Waallahualam. =)

Unknown said...

InsyaAllah akak sembuh t..aamin..=)

tajnur said...

Salam!
Sepatutnya sejak dari dulu lagi enti tak sepatutnya mengambil perubatan `allopathy` malah berubah kepada rawatan yg tidak melibatkan `drugs` krn byk kesan sampingan lebih2 lg apabila meningkat usia. Mmglah bg para doktor moden, mrk tak setuju dgn kenyataan ini krn siapa nak nafikan setelah bertahun2 bertungkus-lumus belajar takkan nak patah-balik! Tapi kalau mcm tu juga tidak ada perubahan, mengapa pula kita terus menunggu dan mengharap! Wallahualam

Melatidaisy said...

salam alaik ukhti ...

salam ziarah..semoga deeNa tabah mnghadapi ujiah Allah..sbgai sahabat sy sentiasa mendoakan deeNa dri jauh..semoga suatu hari nanti ada petemuan antara kita :))

take care always..semoga dalam rahmat & kasih sayang Allah selalu..:)

deena farhana said...

to Hasbi,

salam, alhamdulillah sedang diamalkan..trm ksh atas cdgn..

deena farhana said...

to Zihnun Fatin,

thanks fatin :)

deena farhana said...

to melatidaisy,

trima kasih atas ukhuwah ini....sy gembira ade sahabat spt melatidaisy...

moga ada pertemuan antara kita nanti..